Adjö Cafe Ådalen

Den här veckan är vi tvugna att städa ut lokalen som vi hade café-kulissen i, och det innebär rivandet av vårt kära Café Ådalen. Lite sorgligt, men den kan ju inte stå kvar hur länge som helst. Jag, Tamina, Oliver och Micke var där igår och började städningen. Vi rev ner hela kulissen och började städa upp i lokalen. Vi hittade massa kul som blev kvar från produktionen som vi tog med hem. Jag fick t.ex. med mig båda rökmaskinerna + rökvätska hem (Blir perfekt eftersom jag ska skjuta en hårdrocksvideo i helgen!), lite folie, lite batterier och annat smått och gott, så för er som inte var där, tji fick ni, värsta guldgruvan! ;)



Åh denna fina kuliss, som varit både pojkrum, kök och café. Why god... whyyy?!


MacGyver åkte också ut med skräpet


Propagandaväggen strippades på affisher.


Micke lite trött...

Och han borde vara trött, för vi började att ta bort dekorteglet på det manliga sättet, genom att banka!!:



Men sen kom nån på att vi kunde välta alltihop istället, så faller teglet av... smart...



Pang! Ner i en tryckvåg av gammalt damm


Stolta karlar



Det blev lite dammigt...



Väldigt dammigt... ;)



Hjälp!


Och så var det med den saken! Vi fortsätter på Onsdag kväll, hoppas lite fler människor kan hjälpa till. Det var faktiskt kul! :)

1 kommentar:

Kristoffer Ekman sa...

Wow, vilket slit. Känns lite sorgligt att se skiten åka ner. :) Keep it up boys & girls, jag är iaf med er "in spiritus"!